Liberalernas nya styrelse i Botkyrka inför valåret

Måndag 19 februari 2018

Liberalerna Botkyrkas nya styrelse är redo att möta utmaningarna inför valåret. På årsmötet den 17 februari valdes Jens Vollmer till ny ordförande för Liberalerna Botkyrka. Styrelsen består av följande personer:

Ordförande: Jens Vollmer Vice ordförande: Sofia Johansson Ledamöter: Benny Ferdinandsson, Andreas Froby, Hanna Gunnerhed-Burt, Birgit Hellgren, Owe Lavin, Göran Pelarhagen, Ing-Marie Viklund Ersättare: Kenneth Spångberg, Lena Wiström

Den nya styrelsen har stora planer inför valet. De planerar att sätta fokus på lokal politik och lyssna till invånarnas behov och önskemål. De kommer också att arbeta hårt för att öka samarbetet mellan kommunen och näringslivet för att främja ekonomisk tillväxt i Botkyrka.